Wat is het beste eiwit dieet van 2015?

Hét eiwit dieet bestaat niet; er zijn immers vele varianten, maar wat is nu het beste eiwit dieet van 2015? Snel vermageren doe je door minder te eten en meer te bewegen.


Voeding rijk aan eiwitten kan je daar een handje bij helpen. Eiwitten hebben immers de eigenschap je verzadigingsgevoel te verlengen, en daardoor je honger uit te stellen.

Je zal daardoor automatisch minder eten, en snel gewicht verliezen. Eiwitten worden immers door je lichaam moeilijker verteerd, en zal daarvoor meer energie verbruiken en extra vet verbranden. Dat alles samen zorgt er voor dat je snel zal afvallen. Er zijn dan ook vele eiwit diëten op de markt, maar wat is nu het beste eiwit dieet van 2015

Prettige vooruitzichten: met het Vitadis Slanker Leven Plan verlies je wekelijks tot zes kilo overgewicht, en dit zonder honger te lijden
Prettige vooruitzichten: met het Vitadis Slanker Leven Plan verlies je wekelijks tot zes kilo overgewicht, en dit zonder honger te lijden

Naamloos
De meeste voedingsmiddelen bevatten eiwitten. Deze leveren je lichaam de nodige energie, calorieën en aminozuren.

Aminozuren vormen de bouwstenen voor de eiwitten in onze lichaamscellen. Ons lichaam is niet in staat alle aminozuren aan te maken.

De acht essentiële aminozuren moet je lichaam uit je dagelijkse voeding halen.

Er zijn twee soorten eiwitten:

  • Dierlijke eiwitten: deze vind je vooral in vlees, in vette vissoorten (zalm, paling, makreel, forel, sardienen, haring en ansjovis), en in zuivel (melk, eieren, kaas, yoghurt en kwark)
  • Plantaardige eiwitten: deze bevinden zich vooral in brood, graanproducten, peulvruchten (bonen, erwten, kiemen, linzen en in kikkererwten), in noten en in paddenstoelen.

Alle lichaamscellen en weefsels, maar vooral je spieren, zijn  opgebouwd uit eiwitten. Eiwitten zorgen voor extra spier- en bot opbouw, en stellen je lichaam in staat gezonde stoffen zoals vitaminen, mineralen en antioxidanten uit je voeding te halen en afvalstoffen tijdig af te voeren.

Met het Vitadis Slanker Leven Plan heeft je zoveel meer te bieden dan klassieke eiwit shake's
Met het Vitadis Slanker Leven Plan heeft je zoveel meer te bieden dan klassieke eiwit shake’s

Voeding rijk aan eiwitten:

  • Vette vissoorten: zalm, paling, tonijn, makreel, forel, sardienen, koolvis, kabeljauw, bot, haring, en ansjovis
  • Vlees: tartaar, alle gerookte vleessoorten, rosbief en lever
  • Zuivel: melk, kaas, yoghurt, kwark, en eieren
  • Peulvruchten: erwten, bonen, linzen, kiemen en kikkererwten,  zeewier, algen en chlorella
  • Fruit: aardbeien, alle soorten bessen, avocado, bananen, en mango’s
  • Gevogelte: kip, eend en kalkoen
  • Noten: pindanoten, cashew- en pistachenoten

Het eiwitdieet

Wil je snel vermageren? Dan is het eiwitdieet beslist iets voor jou. Snel afvallen doe je met een gezond eiwitdieet. Dat is niet altijd het geval. Sommige eiwit diëten werken op erg korte termijn en doen je gezondheid meer kwaad dan goed.

Bekende eiwit diëten zijn: het Dukan dieet, het dokter Atkins dieet, het dokter Frank dieet, het Law Crab dieet

Vitadis laat je genieten van je eten, en biedt je zoveel meer dan de klassieke eiwit shakes
Vitadis laat je genieten van je eten, en biedt je zoveel meer dan de klassieke eiwit shakes

Vitadis het beste eiwit dieet van 2015

Een  eiwitdieet is dus een erg doeltreffende manier om snel gewicht te verliezen.  Extreme eiwitdiëten zijn echter sterk af te raden. Ze vormen een bedreiging voor je gezondheid, en zijn in sommige gevallen zelfs levensbedreigend. Een goed dieet is een dieet waar gezondheid en gezonde voeding centraal staan. Het Vitadis Slanker Leven Plan is zo’n gezond eiwitdieet.  Vitadis is geen dieet in de échte zin van het woord, maar een gezonde levenswijze die je gemakkelijk kunt volhouden. Vitadis is nu ook bij ons bijzonder populair, en afgaand op de vele tevreden reacties van diegenen die de Vitadis levenswijze volgen, het beste eiwit dieet van 2015.

Snel vermageren met Vitadis Slanker Leven Plan

Heb je het vaste voornemen om snel gewicht te verliezen? Probeer dan zeker het Vitadis Slanker Leven plan. Vitadis stelt je in de gelegenheid om op een verantwoorde en gezonde manier, gemiddeld tot zes kilo per week af te vallen.

Om je streefgewicht te bereiken en te behouden zonder het vervelende jojo effect, kun je rekenen op een deskundige online. Is dat geen voldoende motivering om het Vitadis Slanker Leven Plan te proberen?

Het Vitadis Slanker Leven Plan laat je genieten van je eten, zeker van je ontbijt
Het Vitadis Slanker Leven Plan laat je genieten van je eten, zeker van je ontbijt

Vitadis werkt direct

Het belangrijkste voordeel van eiwit diëten en van Vitadis is ongetwijfeld dat het direct werkt en van de eerste week resultaten oplevert.

En toch kan je met Vitadis lekker eten en moet je geen honger lijden zoals dat bij de meeste diëten het geval is.

Eiwitrijke diëten zijn daar bovenop gemakkelijk vol te houden. Eiwitten geven je ook meer energie, dat anders door je lichaam zou worden opgeslagen als vet.

Vitadis stimuleert je metabolisme of stofwisseling en laat je lichaam extra vet verbranden, een belangrijk voor al wie snel wil vermageren.

Met Vitadis en eiwitrijke voeding verlies je uitsluitend vet ,en krijg je toch alle gezonde voedingsstoffen naar binnen om gezond te blijven en goed te functioneren.

Met Vitadis eet je lekker en zoveel meer dan eiwit shakes

Velen denken dat ze om snel te vermageren met eiwitdiëten, alleen maar shakes voorgeschoteld krijgen, maar dat is met het Vitadis Slanker Leven Plan gelukkig niet zo. Vitadis laat je genieten van complete, en vooral van lekkere maaltijden. Oordeel zélf maar.

Eiwitrijk ontbijt met Vitadis: 

  • Eieren
  • Magere zuivelproducten zoals magere yoghurt of magere kwark
  • Zelf gemaakte groene smoothies

Eiwitrijke lunch met Vitadis:

  • Alle rauwkostsalades
  • Sushi
  • Alle gevogelte zoals kip eend en kalkoen
  • Alle vette vissoorten zoals zalm, paling, kabeljauw, heilbot, makreel, forel, sardienen, haring en ansjovis
  • Peulvruchten waaronder bonen, erwten, groentekiemen, linzen en kikkererwten

Eiwitrijk diner: een heerlijke warme maaltijd

  • Vlees: rosbief, tartaar, gerookt vlees, varkensvlees
  • Gevogelte
  • Vis

leefnugezondervitadis-banner

Aardappelen, volkoren pasta, volkoren deegwaren en zilvervliesrijst zijn, in beperkte mate toegelaten in het Vitadis Slanker Leven Plan

Author: Francois AppersHallo, blij je hier te mogen ontmoeten. Ik ben Francois, als copywriter en webredacteur eigenaar van deze website. Van jongs af was ik geïnteresseerd in alles wat met gezondheid, overgewicht en gezonde voeding te maken had. Zelf ben ik voedings- en gewichtsconsulent, en wil ik deze kennis met zoveel mogelijk geïnteresseerden delen. Schrijven, publiceren, en kennis delen is mijn grootste passie. Ik hoop je hier nog vaak te mogen begroeten.Al uw suggesties, vragen, verbeteringen en alle andere opmerkingen zijn steeds welkom op redactie@mail.com