Het slimme darmdieet
Spread the love

Gemakkelijk afvallen is de beste manier om meer vet te verbranden en je overgewicht te verliezen.


Snel afvallen is tijdelijk en van voorbijgaande aard.

Het gewichtsverlies dat je snel realiseert, ben je zo weer kwijt.

Het overgewicht dat je op een rustige en verantwoorde manier kwijt speelt ben je definitief kwijt.

Gemakkelijk afvallen zonder het zo gevreesde jojo effect doe je zonder honger leiden en constant calorieën tellen.

Gemakkelijk en blijvend afvallen is leuk en hou je, na een erg korte aanpassingsperiode, levenslang vol.

Gemakkelijk afvallen is best, maar hoe pak je dat aan?

Heb je al tal van diëten achter de rug, doch zonder enig resultaat?

Dat is erg frustrerend. Dat je niet alleen bent, is dan een erg magere troost.

Voor de grote meerderheid die hun buikje kwijt willen en hun overgewicht willen verliezen, gaat afvallen nooit snel genoeg.

Ze kiezen dan voor een van de vele en ongezonde crash diëten.

Ze eten dan zo weinig mogelijk, in de hoop hun gezond gewicht binnen de korte keren te bereiken en vooral te behouden.

Met een extreem crash dieet kom je steeds bedrogen uit.

Je kunt dit onmogelijk lang volhouden en de verloren kilo’s vliegen er zo weer aan. Logisch, want in plaats van opgeslagen lichaamsvet verlies je haast alleen lichaamsvocht.

Gezond afvallen zonder het bekende jojo effect doe je op een rustige en aangename manier.

Een die door iedereen gemakkelijk vol te houden is. Je overgewicht kwam er toch ook niet van de ene op de andere dag?

Met een maandelijkse kostprijs van die varieert tussen de 250 en 300 euro is zo’n dieet ook peperduur. 

Om zo snel mogelijk je gezond gewicht te bereiken eet je dan zo weinig mogelijk. Met het verkeerde resultaat. Hoe minder je eet, hoe meer insuline je pancreas of alvleesklier aanmaakt.

Dat is een hormoon dat je vetopslag en vetverbranding regelt.

Een hoge concentratie insuline maakt afvallen moeilijker, en uiteindelijk zelfs onmogelijk.

Om snel gewicht te verliezen eet je zoveel mogelijk eiwitten, maar weinig of geen onverzadigde vetten en trage koolhydraten. Veel eiwitten zijn onmisbaar om meer spieren te kweken. Hoe meer spieren, hoe meer vet je verbrandt en hoe gemakkelijker je afvalt. Spieren verbruiken immers energie, zelfs in rust.

Gemakkelijker afvallen zonder jojo effect, met minder vet en meer spieren doe je met Het Vitadis Slanker Leven Plan

Het beste eiwitdieet is evenwichtig samengesteld met eiwitten, onverzadigde vetten en trage koolhydraten

Hoeveel koolhydraten per dag is goed om af te vallen? Een gevarieerd eiwitdieet is onze beste garantie om ons gezond streefgewicht te bereiken en te behouden.

Het is echter niet altijd even makkelijk om de juiste verhoudingen te vinden.

Dat is wel het geval met het Vitadis Slanker Leven Plan. Dat werd zowel door diëtisten als door voedingscoaches uitgeroepen tot het beste eiwitdieet van de laatste drie jaar (2014, 2015 en 2016).

Met Vitadis ben je dagelijks verzekerd van de juiste verhouding tussen eiwitten, gezonde vetten en trage koolhydraten.

Met de nodige resultaten. Het is dan ook een gezond eetpatroon dan een dieet.

Het Vitadis Slanker Leven Plan is niet alleen gezond en doeltreffend. Het is ook een goedkoop.

Wat dacht je van een wekelijks gewichtsverlies tussen de 3 en 6 kilo voor een kostprijs van 3,70 euro per dag? 

leefnugezondervitadisREVIEWDRIEDat staat in schril contrast met de vele ongezonde, en nutteloze crash diëten. Die zorgen voor een erg TIJDELIJK GEWICHTSVERLIES en kosten gemiddeld tussen de 250 en 300 euro per maand.

Een uitgebreide en onafhankelijke review over het Vitadis Slanker Leven Plan, vind je HIER

Dit Vitadis Slanker Leven Plan kost slechts 3,70,- per dag

Het daadwerkelijke afslanken (en dus gewichtsverlies) kost per dag 3,70 euro. Hierbij wordt uitgegaan van een gemiddelde boodschappen kostenpost van 70 euro per 10 dagen.

Het pakket kost zelf 87 euro voor 10 dagen, hiervan kun je de normale boodschappen dus aftrekken met uitzondering van het avondeten. Al met al is een bedrag van 3,70 per dag een erg nette prijs voor een gewichtsverlies van 3 tot 6 kilo per week.

Afvallen terwijl je slaapt? Het kan écht!

Voldoende gezonde vetten en trage koolhydraten zijn nodig als leveranciers van energie en voedingsvezels. Deze laatsten verlengen je verzadigingsgevoel, stellen je honger langer uit en doen je automatisch minder eten.

Gezond en gemakkelijk afvallen doe je niet in enkele weken 

Gezond afvallen is gemakkelijk afvallen zonder honger of calorieën tellen. Maar dat gaat wel iets langzamer dan met een crash dieet. Met dit laatste val je niet af. Het gewicht dat je zo verliest, vliegt er immers zo weer aan.

Kies voor een duurzaam dieet.

Dat is eigenlijk geen dieet, maar een gezond eetpatroon met gezond eten en voldoende bewegen. Dat hou je levenslang vol zodat je ook gans je leven je gezond gewicht behoudt.

Veel hangt daarbij af van je geslacht, je leeftijd, van de uur en de intensiteit van je dagelijkse inspanningen en uiteraard ook van de hoeveelheid vet en overgewicht dat je kwijt wilt.

Gemakkelijk afvallen is ‘slim’ afvallen

Dat start je met het nauwgezet bijhouden van wat, hoeveel en wanneer je eet. Alleen zo leer je je ongezonde eetgewoonten kennen en kun je ze ook van je dagelijks menu schrappen. Dat heeft uiteraard tijd voor nodig.

Om je ongezonde eetgewoonten door gezonde te vervangen eet je:

  • Zo weinig mogelijk geraffineerde witte suiker: en volkoren brood, deegwaren en witte rijst te vervangen door volkoren producten en door zilvervliesrijst
  • Geen witte en geraffineerde suiker: maar gezonde alternatieven zoals stevia,
  • Weinig of geen bewerkt en vooral rood vlees: maar mager vlees zoals kip, kalkoen en wild
  • Minstens tweemaal per week vette vis: waaronder vooral paling, wilde zalm, tonijn, forel, kabeljauwfilet, tarbot, heilbot, dorade, makreel, sardienen, haring en ansjovis
  • Dagelijks minstens 250 gram groenten en liefst meer
  • Iedere dag twee verschillende stukken fruit naar keuze
  • Gezonde tussendoortjes: zoals een handjevol onbewerkte noten, zaden en pitten
  • Het drinken van voldoende water: in plaats van suikerrijke fris- en energiedranken: drink dagelijks tussen de 2,5 en maximaal 4 liter water per dag. Je kunt immers ook teveel water drinken

Gemakkelijk afvallen doe je ook door meer te bewegen

Gezond eten zorgt voor 70% van je gewichtsverlies. De overige 30% moet van meer bewegen komen. Daar moet je nu niet urenlang voor trainen zoals een topsporter. Dat hou je ook niet lang vol, precies zoals een ongezond crash dieet.

Aangepaste oefeningen voor gemakkelijk afvallen die je thuis kunt beoefenen, vind je HIER

Dagelijks een half uurtje wandelen, fietsen, joggen of zwemmen op eigen tempo volstaat. Eens je lichaam aangepast, kun je deze inspanningen nog altijd opvoeren.

Gemakkelijk afvallen zonder honger lijden of constant calorieën tellen doe je met een gezond, evenwichtig en gevarieerd eiwitdieet, Nu tijdelijk met 60% extra korting!

Bezoekers van Leefnugezonder, die zijn ondertussen al met meer dan 97000 per maand, genieten tijdelijk van een tijdelijke korting van 60% op hun volledige bestelling, hoe groot of hoe klein die ook is.

Koolhydraatarm dieet

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

By Redactie

Hallo, Ik ben Francois, als copywriter en webredacteur eigenaar van deze website. Van jongs af was ik geïnteresseerd in alles wat met gezondheid, overgewicht en gezonde voeding te maken had. Zelf ben ik voedings- en gewichtsconsulent, en wil ik deze kennis met zoveel mogelijk geïnteresseerden delen. Schrijven, publiceren, en kennis delen is mijn grootste passie. Al uw suggesties, vragen, verbeteringen en alle andere opmerkingen zijn steeds welkom op redactie@mail.com

Optimized by Optimole