Snel vet verliezen is alleen mogelijk met een combinatie van gezonde voeding, en voldoende lichaamsbeweging.

Vet verbranden gaat voor de meesten nooit snel genoeg.  Toch kunnen we er zelf veel aan doen om snel vet verliezen mogelijk te maken.

Hoe pakken we dat best aan, snel vet verliezen?

Gezonde voeding ligt mee aan de basis van een gezond lichaamsgewicht.

Al wat we eten en drinken wordt door ons lichaam gebruikt als energie.

Als we nu via je voeding meer calorieën innemen dan we nodig hebben, slaat ons lichaam deze extra calorieën op als vet.

Om gewicht te verliezen, moeten we er voor zorgen dat dat we snel vet verliezen, nog voor het wordt opgeslagen in spieren en lichaamsweefsels.

Hoe vaker we eten, hoe meer en snel vet verliezen mogelijk is.

Het klinkt misschien gek, maar hoe vaker we overdag eten, hoe meer vet we verbranden.

Wil je snel vet verliezen?

Dan zullen we meer, maar beperkter moeten eten en meer moeten bewegen.

Wetenschappelijk onderzoek wees immers uit dat, hoe vaker we eten, hoe meer vet we verbranden.

Zes kleine maaltijden verdienen de voorkeur op de drie klassieke maaltijden per dag.

Door zes maal per dag beperkt te eten, zal je snel vet verliezen en gemakkelijker afvallen.

Eet wel zo gezond mogelijk.

Gezond eten is eten zonder verzadigde vetten en geraffineerde, witte suikers.

Snel vet verliezen en afslanken doen we alleen door gezond te eten en voldoende te bewegen

  • Gezond eten: om snel te vermageren moet je uiteraard gezond eten en zeker zoete, calorierijke en dus ongezonde tussendoortjes vermijden. Geef de voorkeur aan vette vis (paling, zalm, makreel, forel, sardienen, haring en ansjovis), groenten en fruit en aan volkorenproducten zoals        bruin brood of ontbijtgranen

Minder honger en snel vet verliezen door vaker te eten

Met meerdere, maar beperkte maaltijden eten we automatisch minder, en zullen we snel vet verliezen en automatisch meer gewicht kwijt spelen.

Houden we het bij drie klassieke maaltijden per dag, dat reageert ons lichaam onmiddellijk door meer energie op te slaan en onze vetverbranding te beperken.

Vaker maar beperkt eten doet ons snel vet verbranden.

Regelmatig eten zorgt voor vele voordelen

Regelmatig om de drie uur een beetje eten, leert je lichaam geen onnodige calorieën op te slaan.

Het krijgt immers regelmatig de nodige calorieën binnen die het nodig heeft om goed te kunnen functioneren.

Regelmatig eten zorgt voor:

  • Stabiele bloedsuikerspiegel: regelmatig kleine hoeveelheden eten zorgt voor een stabiele bloedsuikergehalte. Als we minder vaak eten, zakt onze bloedsuikerspiegel, en slaan we meer vet opslaan. Hoe vaker we eten, hoe meer vet we verbranden
  • Zes beperkte maaltijden per dag: stimuleren ons metabolisme of stofwisseling, verhogen onze vetverbranding, vermindert de vetopslag, zorgen een dag lang voor voldoende energie en geven ons een goed humeur

Hoe snel vet verliezen?

Snel vet verliezen en gemakkelijker afvallen lukt je met deze afslank tips:

  • Eet meer onverzadigde vetten: hoe meer gezonde vetten we eten, hoe meer vet we verbranden. Het betreft uiteraard alleen onverzadigde vetten, maar ook verzadigde zoals kokosolie en roomboter. Ze verlengen ons verzadigingsgevoel en stellen onze honger langer uit. Een gezond eetpatroon bestaat uit minstens veertig procent gezonde vetten
  • Kies voor langzame koolhydraten: meer en snel vet verbranden doen we door ons insulinegehalte zo laag mogelijk te houden. Dat is grotendeels afhankelijk van de snelheid waarmee we koolhydraten verteren. Kies zoveel mogelijk trage koolhydraten. Die vind je vooral terug in   aardappelen, volkoren pasta, volkoren deegwaren, zilvervliesrijst en volkorenbrood
  • Eet meer voedingsvezels: deze verteren moeilijk,waardoor we snel vet verbranden. Groenten en fruit, havermout, zaden en pitten, noten en zoete aardappelen barsten van de voedingsvezels
  • Voeding met fructose vermijden: fructose uit fruit is, in beperkte mate gegeten, gezond. Voeding rijk aan toegevoegde vruchtensuikers is echter ongezond, en wordt door ons lichaam onmogelijk omgezet in energie. Toegevoegde fructose komt rechtstreeks in je lever terecht. Daar wordt het afgebroken, en zelfs sneller opgeslagen als vet dan gewone, witte suiker. Toegevoegde fructose zorgt voor meer trek in… suiker
  • Natuurlijke vetverbranders: helpen ons op een gezonde manier extra vet verbranden. De gezondste natuurlijke vet vetverbranders zijn mango, koffie,cafeïne, cafeïnehoudende dranken, zwarte bessen, eieren, groene bladgroenten, walnoten, zaden, pitten, rucola, peulvruchten (erwten, kiemen, linzen en kikkererwten), olijfolie, pepers, water, groene thee, vette vis (zalm, paling, makreel, forel, sardienen, haring en            ansjovis), pompelmoes, zoete aardappelen, haver, bonen, volkorenproducten (bruin boord, volkoren pasta, deegwaren en zilvervliesrijst), magere zuivel, mager vlees, kalkoen, kip, vlees van gevogelte

Jij wilt toch ook met en snel vet verliezen en van je ongezond buikvet verlost geraken?

Dan is het gezond voedingspatroon Snel vet verliezen’ van sportpsycholoog Mark Van Oosterwijck beslist iets voor jou!

Reeds meer dan 20000 Nederlanders en bijna evenveel Belgen werden door dit programma definitief van hun lichaamsvet verlost.

Ben jij de volgende?

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]
vetverliezenbanner