Slanke benen, welke vrouw droomt daar niet van? Toch worden vele vrouwen geconfronteerd met vetophopingen op welbepaalde plaatsen. Vooral dan op hun buik, billen en benen.

Afslanken doe je in de eerste plaats met een gezond eetpatroon. Met streng diëten en weinig te eten, krijg je echter nooit mooie en slanke benen.


Naast een gezond eetpatroon, zijn aangepaste oefeningen minstens even belangrijk om je doel te bereiken. Alleen door dagelijks aangepast en doelgericht te trainen, krijg je een strak lichaam en slanke benen.

Kortom, hoe maak je van je benen een echte blikvanger?

Ook bij vetophopingen op bepaalde plaatsen, spelen je hormonen een belangrijke rol. Hormonen uit evenwicht is één van de belangrijkste oorzaken van overgewicht, en dan vooral van opgeslagen lichaamsvet. Zowel je voeding als je levensstijl (voldoende bewegen), hebben een enorme invloed op je hormonen.

Ongezonde voeding met veel suiker, vetten en snelle koolhydraten, te weinig beweging, stress en een gebrek aan slaap brengen je hormonen op hol.

Je ongezonde eet- en levensgewoonten stimuleren de aanmaak van die hormonen, die verantwoordelijk zijn voor het opslaan van vet. Daarnaast zorgen ze voor een kleinere concentratie aan hormonen die je vetverbranding in een hogere versnelling schakelen.

Resultaten van tal van grootschalige wetenschappelijke studies tonen zelfs aan dat je hormonen bepalen waar ze het teveel aan lichaamsvet opslaan.

Zijn mooie en slanke benen je droom? Dan zal je in de eerste plaats je hormonen in evenwicht moeten brengen.

Slanke benen: Het vrouwelijke hormoon oestrogeen

Hormonen in evenwicht zorgen voor een goede gezondheid. Het vrouwelijke hormoon oestrogeen, testosteron (mannelijk hormoon) en progesteron staan daarbij centraal.

Zijn deze drie geslachtshormonen uit balans, dan kan dat voor vervelende problemen zorgen. Bij een te hoog oestrogeengehalte  in verhouding met progesteron, zal je meer vet opslagen op je buik, je billen en je benen.

Slanke benen zonder vetophopingen, oedeem of cellulite, welke vrouw droomt daar niet van?

Slanke benen zonder vetophopingen, oedeem of cellulite, welke vrouw droomt daar niet van?

Zo’n onevenwicht is tevens oorzaak van het Pré Menstrueel Syndroom (PMS), endometriose en borstkanker.

Hoe hoger je oestrogeengehalte in je bloed, hoe meer vet je opslaat.

Ook oedeem of vochtophopingen staan mooie benen in de weg. Teveel vocht vasthouden heeft vele oorzaken. Teveel oestrogeen in verhouding tot testosteron en progesteron, is er één van.

Vochtophopingen in je benen, is dan weer een belangrijke oorzaak van cellulite.

Wereldwijd onderzoek aan de Harvard University, toonde aan dat westerse vrouwen een veel hogere concentratie aan het vrouwelijke hormoon oestrogeen hebben dan het wereldwijde gemiddeld.

Een hoge concentratie aan oestrogeen is één van de de belangrijkste oorzaak van vet vetophopingen in je benen en van cellulite.

De meeste vrouwen slagen vet op op de heupen, maar dat verandert na de menopauze.

Naast je voeding zijn roken en alcoholische dranken de grootste vijand van mooie, slanke benen

Slanke benen met voeding rijk aan eiwitten

Slanke benen, meer vet verbranden en afvallen, doe je in de eerste plaats met een goed uitgebalanceerd eiwit dieet.

Dat betekent dat er in  een gezond eetpatroon met veel eiwitten, zeker ook plaats is voor gezonde en onverzadigde vetten en trage koolhydraten.

Dit laatste maakt het grote verschil uit tussen een gezond eiwit dieet met alle mogelijke gezonde voedingsstoffen, en een eenzijdig eiwit dieet met haast uitsluitend eiwitten. In zo’n crash dieet is er weinig of geen plaats voor gezonde vetten en trage koolhydraten.

De afwezigheid van gezonde vetten is oorzaak van een erg tijdelijk gewichtsverlies eens je met zo ‘n ongezond eiwit dieet stopt.

Eens in je oude; ongezonde  eetgewoonten hervallen, vliegen de kilo’s er sneller aan dan je ze verloor. Zo weeg je al vlug meer dan bij de start van je ongezond crash dieet zonder vetten of koolhydraten.

Om gezond en snel gewicht te verliezen kies je voor het beste eiwit dieet; bestaande uit goede eiwitten, gezonde vetten en trage koolhydraten.

Met het beste eiwit dieet krijg je alle gezonde voedingsstoffen naar binnen om gedurende je dieet goed te functioneren.

Zowel diëtisten als voedingscoaches riepen het Vitadis Slanker Leven plan uit tot het beste eiwit dieet van 2014 en 2015. Gedurende deze periode werden maar ruim 30000 Nederlanders en haast evenveel Belgen definitief van hun overgewicht verlost.

Dat wil jij toch ook?

Slanke benen: Voeding rijk oestrogeen:

  • Soja- en sojaproducten: sojamelk, tofu, gefermenteerde sojaproducten zoals miso en tempé
  • Zaden: lijn- en sesamzaad
  • Volkorenproducten: volkorenbrood, zemelen en haver en havermout, paprika, sap van rode druiven en cranberries, groene en bruine boontjes, kikkererwten, broccoli en selder
  • Noten: amandelen, walnoten, hazelnoten en pistachenoten

Naast oestrogeen, zorgt het mannelijke hormoon testosteron voor afbouw van je spiermassa, een belangrijke toename van je vetpercentage zonder duidelijke oorzaak, depressie, gebrek aan energie, en vermoeidheid

Gezonde voeding, aangepaste oefeningen en hormonen in evenwicht zorgen voor mooie, slanke benen

Slanke benen krijg je met gezonde voeding, aangepaste oefeningen en hormonen in evenwicht

Slanke benen: Voeding rijk aan testosteron:

  • Vette vis: zoals paling, zalm, makreel, tong, forel, ansjovis, haring en sardienen
  • Voeding rijk aan eiwitten: alle zuivelproducten, groenten (kapucijners en linzen, split- en kikkererwten, witte en bruine bonen, tuinbonen, en pinda’s), kiemgroenten (taugé, waterkers, alfalfa, fenegriek & lijnzaadkiemen), zeewier en algen (nori, kelp, kombu, wakame, chlorella en spirulina), paddenstoelen (champignons, shiitakes, en oesterzwammen), noten (amandelen, kastanjes, hazel- en beukennoten), pitten en zaden (sesam , lijn- , en chiazaad, zonnebloem- pijnboompitten, granen (boekweit, havermout, en quinoa)
  • Voeding rijk aan zink:  vlees (rundvlees, kip en kalkoen), schaal- en schelpdieren garnalen, mosselen en oesters), pitten en zaden (pompoen- zonnebloempitten), kiemen (tarwekiemen, mungboon kiemen), noten (amandelen, paranoten), en eetbare paddenstoelen

Slanke benen tips

Verstoorde hormonen en vetophopingen op je benen kun je voorkomen met deze tips voor slanke benen.

  • Zoveel mogelijk bewegen: de zorgt voor een extra doorbloeding en stimuleert de spierfunctie in je benen. Daardoor zal eventueel vocht gemakkelijk worden verwijdert
  • Krachttraining: stimuleert de aanmaak van het mannelijk hormoon testosteron
  • Kettlebel training: deze intervaltraining met hoge intensiteit kun je gemakkelijk thuis oefenen. Kettlebell is een gemakkelijke en eenvoudige manier om meet vet te verbranden. Tijdens deze kettlebell workout worden zoveel mogelijk spiergroepen met behulp van een gewicht tegelijk getraind. Het succes van deze oefeningen is gebaseerd op regelmatige herhaling. Wetenschappelijke onderzoeken leerden dat zij die dagelijks twintig minuten met de Kettlebell trainen aanzienlijk meer vet verbranden die diegenen die ene uur in de sportschool hardlopen of gewichtheffen. Bouw de intensiteit van je oefeningen langzaam op, en varieer.
Aangepaste kettlebell oefeningen geven je mooie, slanke benen. Deze gemakkelijke workouts beoefen je niet alleen in de fitness

Slanke benen krijg je sneller met aangepaste kettlebell oefeningen. Deze gemakkelijke workouts beoefen je even gemakkelijk thuis als in de fitness

  • Hormonen in balans: als je op bepaalde plaatsen zoals je buik, je billen of je benen opvallend meer vet opslaat moet je in de eerste plaats laten controleren of je hormonen in balans zijn
  • Voeding voor hormonen in evenwicht: superfoods waaronder maca wortel, pine pollen, groene bladgroenten, rauwe (pure) cacao, magnesiumolie
  • Meer bewegen: dagelijks minstens een half uurtje wandelen, fietsen, joggen of zwemmen op je eigen tempo. Sporten zoals een topsporter is niet nodig
  • Drink veel water: drink dagelijks minstens twee liter water met kleine slokjes, dat breekt je vet af
  • Kies voor voeding rijk aan eiwitten: eiwitten zijn belangrijk voor extra spieropbouw. Spieren zijn belangrijk in je vetverbrandingsproces. Ze gebruiken immers energie, zelfs in rust
  • Voeding rijk aan de beste eiwitten: kip, kalkoen, eieren, magere zuivel, magere kaas, magere kwark en magere yoghurt

Wat het Vitadis Slanker Leven Plan voor jou kan betekenen

Wil jij zoals zovelen mooie, en slanke benen? Dan moet je zeker het Vitadis Slanker Leven Plan proberen.

Met dit beste eiwit dieet van zowel 2014 als 2015 is tot 6 kilo afvallen in 1 week perfect mogelijk. Daar profiteren ook je benen van.

In tegenstelling tot de vele ongezonde; en peperdure crash diëten is afslanken (en dus gewichtsverlies) met Vitadis opvallend goedkoop.

Het kost slechts 3,70 euro per dag.

Hierbij wordt uitgegaan van een gemiddelde boodschappen kostenpost van 70 euro per 10 dagen.

Het pakket kost zelf 87 euro voor 10 dagen, hiervan kun je de normale boodschappen dus aftrekken met uitzondering van het avondeten.
Al met al is een bedrag van 3,70 per dag een erg nette prijs voor een gewichtsverlies van 3 tot 6 kilo per week.

(LET OP, de bovenstaande berekening is gemaakt op basis van een periodieke aanbiedingsactie die gehouden wordt op een aparte website, je kunt hier bekijken of deze actie actief is)

Conclusie

Het Vitadis Slanker leven plan kan een goede keuze zijn als je last hebt van overgewicht en je daar verandering wilt in brengen.
Het dieet is er een van hoge kwaliteit en kan, zeker gezien zijn betaalbare prijs, een goede keuze zijn.

Wil je meer informatie over dit dieet? Kijk dan op de periodieke aanbieding website van dit dieet voor meer informatie.

Jij wilt toch ook kennismaken met het beste eiwitdieet voor mooie, en slanke benen?

Lezers van Leefnugezonder genieten tijdelijk van 60% korting op hun complete bestelling, hoe groot of hoe klein die ook isbestelling.

leefnugezondervitadisbuttonGROOT(1)

 

 

 

Een complete review over het Vitadis Slanker Leven plan, vind je HIER, of via onderstaande website

 

2293.31-Banner-Vitadis-700x300px-3