d1caccb7b312e81a9d967e5078204c22ab431bbe433affdd4b

Geniet dus van dit koolhydraatarm amandelbrood met kokos dat je met dit recept makkelijk zelf kunt bakken.

Dit amandelbrood is niet alleen arm aan snelle koolhydraten. Het is ook gluten- en suikervrij. Amandelen zijn een van de meest gezonde noten die je kunt eten. Ze barsten van alle gezonde voedingsstoffen die ons gezond doen functioneren. Je kunt dit amandelbrood zelfs eten als je snel wilt afvallen. Het is zelfs geschikt voor diabetici.

JA! ik wil ook een GRATIS EN GEZOND WEEKMENU voor een betere gezondheid  en makkelijker afvallen!

Koolhydraatarm amandelbrood Amandelen zijn rijk aan gezonde voedingsstoffen en vooral aan:

Vitaminen: en vooral vitamine A, B1, B2, B6, B11 en B12

Mineralen: amandelen bevatten naast kalium, fosfor en magnesium ook nog kalium, natrium, calcium, ijzer, koper en zink

Voedingsvezels: maar liefst 10 gram per 100 gram amandelen

  • Eiwitten: 20 gram eiwitten per 100 gram amandelen

Amandelen:

  • Doen je meer opgeslagen vet verbranden en makkelijker afvallen
  • Zorgen voor een gezond bloeddruk
  • Beschermen tegen diabetes
  • Houden je bloedsuikerspiegel stabiel
  • Verminderen je hongergevoel waardoor je minder eet
  • Zorgen voor een gezond cholesterolgehalte door je slechte LDL- cholesterol te verlagen en de gezonde HDL- variant te verhogen
JA! ik wil ook een GRATIS EN GEZOND WEEKMENU voor een betere gezondheid  en makkelijker afvallen!

Recept koolhydraatarm amandelbrood

Koolhydraatarm amandelbroodIngrediënten voor 1 brood: 5 eieren, 2 eiwitten, 40 gram Sukrin,150 gram amandelmeel, 20 gram whey eiwitten of 20 gram extra meer amandelmeel, 200 milliliter natuur kwark zonder toevoegingen, 2 theelepels bakpoeder 2 theelepels  Sukrin, eetlepels kokosmeel, 1/4 kopje gemalen lijnzaad meel, 1/4 kop kokosolie en een snuifje zout

Bereiding

  • Verwarm de oven voor op 180 graden.
  • Vet een broodvorm in.
  • Klop de eiwitten met het zout stijf en zet apart.
  • Mix alle ‘droge’ ingrediënten en voeg daarna de kwark en de eieren toe.
  • Vouw het geklopte eiwit in je beslag.
  • Stort het deeg in de ingevette broodvorm.
  • Bak gedurende 30 minuten gaar.

Gezond eten, je gezondheid verbeteren en makkelijk afvallen doe je een gezond eet- en leefpatroon zoals beschreven in de Afslank Receptenbijbel van Oscar Helm(Gratis Webinar).

Probeer de Afslank Receptenbijbel nu risicovrij uit… 60 Dagen niet goed? Geld terug!