9 kilo afvallen in 2 weken op basis van groenten en fruit + Eetschema

9 Kilo afvallen in een periode van amper twee weken is snel, razendsnel. Te snel om gezond te zijn en om de verloren kilo’s overgewicht definitief kwijt te spelen.

Maar wat als je dezelfde 9 kilo kwijt raakt in een gezond eetpatroon met veel groenten en fruit? Groenten en fruit zijn toch super gezond en belangrijke bronnen van gezond voedingsstoffen waaronder vitaminen, mineralen en voedingsvezels.

Is 9 kilo afvallen in 2 weken met vooral groenten en fruit mogelijk en ben je die verloren kilo’s dan definitief kwijt?

Groenten en fruit vormen de basis van ieder gezond eetpatroon. Zeker als je je gezond gewicht nastreeft. Zowel groenten als fruit zijn rijk aan alle gezonde voedingsstoffen die je nodig hebt om gezond te blijven functioneren. Ook tijdens je afslankkuur.

Groenten met groene bladgroenten op kop bevatten alle onmisbare vitaminen, mineralen, hoogwaardige eiwitten en voedingsvezels nodig om op een gezonde manier en zonder jojo effect af te vallen.

Bovendien zijn groenten zo goed als calorievrij. Meer heb je dus niet nodig om meer vet te verbranden en af te vallen.

Groenten mag je dus onbeperkt eten.

Op het vlak van je gezondheid moet fruit zeker en vast niet onderdoen. Toch is hier enige voorzichtigheid gevraagd. Fruit bevat immers fructose of fruitsuiker. En suiker is niet aangeraden als je je overgewicht wilt verliezen en 9 kilo afvallen in 2 weken wilt realiseren.

Dat is de reden waarom zowel diëtisten als voedingscoaches aanraden dagelijks niet meer dan twee verschillende stukken fruit per dag te eten.

De meest caloriearme fruitsoorten zijn:

  • Kruisbessen
  • Watermeloen
  • Aardbeien
  • Kersen
  • Papaja’s
  • Appelen
  • Peren
  • Kiwi’s
  • Pruimen
  • Mango’s

Om maximaal te genieten van de voordelen van dit gezond voedingspatroon met veel groenten en fruit moet je wel met enkele belangrijke voorschriften rekening houden:

  • Drink voldoende water: en dit minimaal tussen de 2,5 en 4 liter per dag. Daar is de hoeveelheid vocht uit bijvoorbeeld groenten en fruit en wat je daar naast eet uiteraard in meegerekend. Water verlengd je verzadigingsgevoel en spoelt je lichaam schoon. Een zuiver lichaam zonder afvalstoffen doet meer vet verbranden en gemakkelijker afvallen
  • Drinken: naast voldoende water drinken zijn zwarte koffie, thee, zelf gemaakte gezonde smoothies (nooit meer dan drie per dag), groene thee en kruidenthee toegelaten
  • Zorg voor voldoende beweging: je moet daarom zeker niet urenlang trainen zoals en topsporter, integendeel. Dat heeft immers het tegenovergestelde effect. Een half uurtje per dag wandelen, fietsen, joggen of zwemmen op je eigen tempo volstaat. Vind je meer bewegen fijn? Dan kun je je inspanningen na verloop van tijd nog altijd aanpassen
  • Voeding rijk aan eiwitten: groenten en fruit, alle granen en graanproducten en peulvruchten(erwten, bonen, groentekiemen, linzen en kikkererwten) maar ook in mager vlees (kip en kalkoen) vette vis (wilde zalm, paling, tonijn, heilbot, tarbot, dorade, makreel, sardienen, haring en ansjovis), in schaal- en schelpdieren en in zeevruchten

Wil je ook iets doen aan je overgewicht? Méér vet verbranden en nog gemakkelijker afvallen? Dan is een gezond eetpatroon in combinatie met Het Vitadis Slanker Leven Plan de beste oplossing

Het beste eiwitdieet is evenwichtig samengesteld met eiwitten, onverzadigde vetten en trage koolhydraten

Hoeveel koolhydraten per dag is goed om af te vallen? Een gevarieerd eiwitdieet is onze beste garantie om ons gezond streefgewicht te bereiken en te behouden.

Het is echter niet altijd even makkelijk om de juiste verhoudingen te vinden.

Dat is wel het geval met het Vitadis Slanker Leven Plan. Dat werd zowel door diëtisten als door voedingscoaches uitgeroepen tot het beste eiwitdieet van de laatste drie jaar (2014, 2015 en 2016).

Met Vitadis ben je dagelijks verzekerd van de juiste verhouding tussen eiwitten, gezonde vetten en trage koolhydraten.

Met de nodige resultaten. Het is dan ook een gezond eetpatroon dan een dieet.

Het Vitadis Slanker Leven Plan is niet alleen gezond en doeltreffend. Het is ook een goedkoop.

Wat dacht je van een wekelijks gewichtsverlies tussen de 3 en 6 kilo voor een kostprijs van 3,70 euro per dag? 

leefnugezondervitadisREVIEWDRIEDat staat in schril contrast met de vele ongezonde, en nutteloze crash diëten. Die zorgen voor een erg TIJDELIJK GEWICHTSVERLIES en kosten gemiddeld tussen de 250 en 300 euro per maand.

Een uitgebreide en onafhankelijke review over het Vitadis Slanker Leven Plan, vind je HIER

Gezond eetschema om 9 kilo afvallen in 2 weken mogelijk te maken

Volg dit gezond eetschema en je valt tot 9 kilo af in amper  2 weken:

Eerste dag:

  • Ontbijt: zwarte koffie en een stuk fruit naar keuze
  • Lunch of middagmaal: 2 gekookte eieren en spinazie zoveel als je wilt, gebruik zo weinig mogelijk zout
  • Diner af avondmaal: 1 grote gegrilde biefstuk en veel sla zonder toevoeging

Tweede dag:

  • Ontbijt: zwarte koffie, een groentesalade met je favoriete groenten en een volkoren broodje
  • Lunch of middagmaal: 1 grote gegrilde biefstuk, met sla, en een stuk fruit naar keuze
  • Avondmaal: gekookte ham en (rauwe) groenten zoveel je wilt

Derde dag

  • Ontbijt: koffie zonder suiker en melk, groentesalade en een droog broodje
  • Lunch of middagmaal: 2 gekookte eieren, sla en tomaten
  • Diner of avondmaal: gekookte ham en onbeperkt met sla zonder toevoeging

Vierde dag

  • Ontbijt: koffie zonder suiker en melk, twee stukken fruit en een broodje
  • Lunch of middagmaal: 1 gekookt ei, wortelen en een klein stukje magere kaas (150 gram)
  • Diner of avondmaal: Magere natuur yoghurt zoveel als je wilt, een stuk fruit

Vijfde dag:

  • Ontbijt: wortelen met citroen en zwarte koffie 
  • Lunch of middagmaal: gekookte vette vis met tomaten
  • Diner of avondmaal: 1 gegrilde biefstuk met een zelf gemaakte groentesalade

Zesde dag:

  • Ontbijt: koffie zonder melk en suiker, groenten en een stuk fruit naar keuze
  • Lunch of middagmaal: gegrild kip met groentesalade
  • Diner of avondmaal: 2 gekookte eieren en wortelen

Zevende dag:

  • Ontbijt: een broodje met kip- of kalkoenfilet, thee met citroen zonder melk en suiker
  • Lunch of middagmaal: 1 gegrilde magere biefstuk met een zelf gemaakte fruitsalade
  • Diner of avondmaal: vette vis met groenten en een stuk fruit

9 kilo afvallen in 2 weken zonder jojo effect

Volg dit gezond eetpatroon niet langer dan 2 weken. Blijf twee weken gezond eten met veel groenten en fruit, mager vlees, en vette vis maar ook met onbewerkte noten, zaden en pitten.

Pas dit gezond eetschema regelmatig in je gezond eetpatroon in en je zal je gezond gewicht blijven behouden. Van het zo gevreesde jojo effect is er dus helemaal geen sprake

Dat heb je vooral te danken aan je veranderd metabolisme of stofwisseling. Met dit gezond eetschema wordt je metabolisme geactiveerd waardoor je meer vet verbrandt en op je streefgewicht blijft.

Gemakkelijker Afvallen doe je alleen met een gezond eetpatroon. Niet alleen met veel hoogwaardige eiwitten. Een gezond en gevarieerd eetpatroon bevat ook voldoende onverzadigde (gezonde) vetten en trage koolhydraten. Zo’n gezond eetpatroon met alles wat nodig is voor gezond vet verbranden en gewicht te verliezen is het Vitadis Slanker Leven Plan

Maak nu vrijblijvend kennis met Het Vitadis Slanker Leven Plan en geniet van een tijdelijk extra korting van 60%!

Bezoekers van Leefnugezonder, die zijn ondertussen al met meer dan 97000 per maand, genieten van een tijdelijke korting van 60% op hun volledige bestelling, hoe groot of hoe klein die ook is.

Koolhydraatarm dieet